Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket ("cookie"-kat) használ. Bővebben

Elfogadom   Elutasítom

Bérjegyzék, nyomtatva kell-e őrizni?

JÁRULÉKOK, TB

Témanyitó: mnati 2019. január 11. 12:52

Tisztelt Cím!
Egy Kft-nél felmerült a kérdés, hogy az alkalmazotti fizetési/bérjegyzékeket (utalással kapják a fizetést, e-mailben elektronikus(pdf) módon kapják meg a fiz.jegyzéket) Vállalkozás saját példányát ki kell-e nyomtatni havonta és azt nyomtatva megőrizni? Ha igen, akkor erre mely jogszabályhely kötelezi? (Itt nem a bérkartonokra gondolunk) Szíves válaszukat előre is köszönjük!

Pap Attila Önadózó szakértő 2019. január 13. 9:30

Nem tudok ilyen jogszabályi előírásról, de a munkajog...

A Fórum szolgáltatás igénybevétele az Önadózó újság előfizetői részére biztosított. Az összes hozzászólás megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be előfizetőként!

Az Önadózóval könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. A Fórumban pedig előfizetőként szakmai konzultációt kérhet.

Összesen: 1 darab találat


Vissza az előző oldalra