Gyorskérdés
KKV - Kis- és középvállalkozások

Felszámolási eljárás során elmaradt munkabér bejelentése


A Gyorskérdés szolgáltatás igénybevétele az Önadózó újság előfizetői részére biztosított. Az összes hozzászólás megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be előfizetőként!

Az Önadózóval könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. A Gyorskérdés menüpontban pedig előfizetőként szakmai konzultációt kérhet.

kabaelzett 2021-05-25 07:35:02

Tisztelt Szakértők!

Egy családtagom munkahelye felszámolási eljárás alá került.
Az illető 2020.08.hónapig dolgozott a cégnél, az utolsó havi fizetését már nem kapta meg (100.000 Ft, 4 órába volt márcsak bejelentve).
Milyen nyomtatványon kell bejelentkeznie a magánszemélynek az elmaradt munkabérrel? Illetéket ugyanúgy meg kell fizetni? Mit érdemes csatolni a bejelentéshez?

Köszönöm a segítséget!

Témanyitó hozzászólás

Pap Attila Önadózó szakértő 2021-05-25 18:55:44

A legcélravezetőbb az lenne, ha felvennék a kapcsolatot a felszámolóval, aki majd tájékoztatja a családtagját a pontos teendőkről.
papattila

Szakértői hozzászólás

Összesen: 1 db hozzászólás


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra