Marketingről érthetően könyvelőknek

Ennek a könyvnek a segítségével elindulsz afelé, hogy csak jó ügyfeleid legyenek, akik tudják, hogy a könyvelés több, mint áfabevallás-küldözgetés időről időre.

  • Formátum: Könyv
  • Kiadó: Vezinfó Next Kiadó és Tanácsadó Kft.
  • Kiadás éve: 2023
  • Szerző: Kövesdi Edit
  • Terjedelem: 168 oldal

Ár: 12 390 Ft
Előfizetői kedvezmény: 20%
Kedvezményes ár előfizetőknek: 9 912 Ft
Postaköltség: 995 Ft

  db  

Részletes leírás

Ennek a könyvnek a segítségével elindulsz afelé, hogy csak jó ügyfeleid legyenek, akik tudják, hogy a könyvelés több, mint áfabevallás-küldözgetés időről időre. Megteheted, hogy szakítasz a cégekkel, akikkel már évek óta nyűg az „együtt-nem-működés”. Mivel lesz arcod, azaz márkád, kitűnsz a többi, jellegtelen könyvelőcég közül egy olyan marketinggépezettel, amit a konkurencia nem is ért, nemhogy másolni tudná. Te szerzed meg a képzett és dolgozni akaró munkaerőt, mert lesz munkáltatói márkád, amelynek segítségével vonzóvá válsz mint munkahely.

 

A marketing sosem tapasztalt szintre emeli a vállalkozásodat – mert tudod: a könyvelési szolgáltatás ugyanolyan vállalkozói tevékenység, mint bármi más. Ha az ügyfeled marketingezi magát, te miért ne tennéd?

 

"Remekül összeszedett, sokszor „szemfelnyitó”, végre valóban egy könyvelőkre szabott marketing szakkönyv. Nem multikra, nem külföldi mintákra alapozva, hanem a hazai könyvelőirodákra és akár egyszemélyes könyvelő vállalkozásokra van kitalálva. És ami nagyon jó, hogy nem csak az elméleti bla-blát kapjuk, hanem gyakorlati tanácsokat is."

(Asztalosné Huszár Szilvia könyvelő, adótanácsadó, vállalkozó)

Tartalomjegyzék
Előszó Dr. Sallai Csillától

Bevezető: könyvelőgondok, marketingválaszok: pozicionálás, versenytársak, árazás, szolgáltatásmarketing-specialitások, szakértő imázs, SWOT-analízis

Arculat, weboldal: arculattervezés, logó, saját weboldal, landing oldal, webdesign, a könyvelői honlap felépítése, mérés

Tartalommarketing: blog, videó, podcast, közösségimédia-tartalom, szövegírási alapok, témaötletek

Értékesítési alapok: kinek, mikor, hogyan, vevőhőmérséklet, ajánlat, direktmarketing, ügyféllista, adatbázis-feladatok, ingyenesség

Kell egy csapat: munkáltatóimárka-építés, sikeres munkaerő- toborzás és -felvétel, az értékes munkaerő megtartásának eszközei

Marketing legálisan: adatvédelem, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok

Hogyan tovább: „csináld magad” marketing, marketing munkatárs, kiszervezés?

Vissza az előző oldalra