Gyorskérdés
JÁRULÉKOK, TB - Járulékok, szociális hozzájárulási adó, társadalombiztosítási ellátások, nyugdíj.

Bérjegyzék, nyomtatva kell-e őrizni?


A Gyorskérdés szolgáltatás igénybevétele az Önadózó újság előfizetői részére biztosított. Az összes hozzászólás megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be előfizetőként!

Az Önadózóval könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. A Gyorskérdés menüpontban pedig előfizetőként szakmai konzultációt kérhet.

mnati 2019-01-11 12:52:32

Tisztelt Cím!
Egy Kft-nél felmerült a kérdés, hogy az alkalmazotti fizetési/bérjegyzékeket (utalással kapják a fizetést, e-mailben elektronikus(pdf) módon kapják meg a fiz.jegyzéket) Vállalkozás saját példányát ki kell-e nyomtatni havonta és azt nyomtatva megőrizni? Ha igen, akkor erre mely jogszabályhely kötelezi? (Itt nem a bérkartonokra gondolunk) Szíves válaszukat előre is köszönjük!

Témanyitó hozzászólás

Pap Attila Önadózó szakértő 2019-01-13 09:30:34

Nem tudok ilyen jogszabályi előírásról, de a munkajogi elévülésen belül (3év) hitelt érdemlően bizonyítania kell tudnia, hogy a dolgozó megkapta a fizetési bizonylatot, amiből ellenőrizni tudja a fizetése és a levonások helyességét.
papattila

Szakértői hozzászólás

Összesen: 1 db hozzászólás


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra