Gyorskérdés
ART - Adókötelezettségek, adóbevallás, adófizetés és adóelőleg fizetés, bizonylatok kiállítása, és a nyilvántartás szabályai, adatszolgáltatás, jogkövetkezmények, intézkedések

Pénztárgép


A Gyorskérdés szolgáltatás igénybevétele az Önadózó újság előfizetői részére biztosított. Az összes hozzászólás megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be előfizetőként!

Az Önadózóval könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. A Gyorskérdés menüpontban pedig előfizetőként szakmai konzultációt kérhet.

ili2012 2016-01-08 10:42:18


Tisztelt Szakértő Úr!
Az alábbi kérdésre szeretnék választ kapni:
Egy adószámmal rendelkező nyugdíjas egyéni vállalkozó két telephelyet üzemeltet. (egy bevallás). Telephelyenként egy-egy pénztárgépe van.
2014.évben állami támogatással lett véve a pénztárgép, 50-50 ezer forint állami támogatás. Az egyik telephelyet kicsi forgalma miatt 2016.évben megszüntetni kívánja.
Kérdésem:
Milyen jelentési kötelességem van a NAV felé, ill. mi a teendő a pénztárgéppel.
Köszönettel várom válaszát.

Témanyitó hozzászólás

Pap Attila Önadózó szakértő 2016-01-09 07:42:43

A PTGTAXUZ nyomtatványon kell bejelenteni a szüneteltetés tényét 45 napon belül, a pénztárgépet természetesen meg kell őriznie.
papattila

Szakértői hozzászólás

Összesen: 1 db hozzászólás


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra