Piac & Profit konferencia a reklámadóról és következményeiről

Forrás: Piac és Profit

Hogyan tovább reklámszakma? Ha lap- és/vagy online kiadó, tartalomszolgáltató, Sales House, reklámügynökség, hirdető cég, vagy pénzügyes, könyvelő, jobb, ha gyorsan tisztában lesz, mit kell másként tennie, hogyan kell igazodnia a két elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz. A konferencia időpontja: 2015. június 25. 10.00−16.00 (csütörtök) Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.) Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő. Jelentkezés e-mailben: mnagy@piacesprofit.hu

Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább?

Ha lap- és/vagy online kiadó, tartalomszolgáltató, Sales House, reklámügynökség, hirdető cég, vagy pénzügyes, könyvelő, jobb, ha gyorsan tisztában lesz, mit kell másként tennie,  hogyan kell igazodnia a két elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.

Két törvénymódosítás vár bevezetésre, mely alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit: lap és online kiadókat, tartalomszolgáltatókat, SalesHouse-okat, reklámügynökségeket és hirdető cégeket, valamint az adó- és bevallási kötelezettséget készítő pénzügyi és könyvelői irodákat, munkatársakat.

Az egyik: Már a kisebb, reklámfelületeket is értékesítő print és online lapkiadókat, tartalomszolgáltatókat is adófizetésre és adminisztrációnövelésre kötelező reklámtörvény-módosítás (100 millió forint feletti hirdetési bevétel adóztatása).
A másik: a reklámügynökségeket és a SalesHouse-okat, valamint a hirdető cégeket és a reklámközzétevőket, azok közötti piaci kapcsolatokat alapvetően átrendező reklámtörvény-módosítás.

A felkészítő rendezvényen szakértő előadóink a törvények és azok végrehajtási rendelkezéseinek ismeretében hasznos ismeretekkel, tanácsokkal látják el a piaci szereplőket.

S.O.S. A reklámpiacot alapvetően átrendező törvényváltozások

Rendezők: BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2015. június 25. 10.00−16.00 (csütörtök)                                                              
Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Szakmai támogatók: Magyar Lapkiadók Egyesülete, Magyar Reklámszövetség, Magyar Marketing Szövetség, SaldoZrt., Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, Magyar Public Relations Szövetség, Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete

Program

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.30 A reklámadó-törvény módosításának ismertetése,a reklámadó-alanyok körének kibővítése, az új szereplők tájékoztatása a törvényről és annak végrehajtási kötelezettségeiről.
Előadó:Dr. Szilágyi Zsuzsa a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) Jogi Bizottságának elnöke

10.30−11.00 A reklámügynökségeket és a SalesHouse-okat, valamint a hirdetőket és a reklámközzétevőket, azok közötti piaci kapcsolatokat alapvetően átrendező törvénymódosítás értelmezése, annak hatása a reklámpiaci szereplőkre. Javaslatok, megoldások.
Előadó:dr. Pánszky Gyula ügyvéd, Dr. Pánszky Gyula Ügyvédi Iroda

11.00−11.30 Plenáris konzultáció az előadókkal. Kérdések, válaszok

11.30−12.00 Kávészünet

12.00−12.40 A reklámadó-törvény és a reklámtörvény módosításának adóvonatkozásai.Ki fizeti és hogyan a reklámadót? Kinek milyen nyilvántartási, bevallási kötelezettségei vannak, mi számít hirdetésnek, mi után kell megfizetni a reklámadót?
Előadó: Dr. Németh Nóraadószakreferens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal

12.40−13.10 Plenáris konzultáció az előadóval. Kérdések, válaszok

13.10−13.50 Ebédszünet

13.50−14.30 A reklámügynökségek és a reklámmegrendelő cégek, valamint a reklámközzétevő kiadók alapvetően megváltozó viszonya, várható átrendeződések a piacon. Tanácsok a változásra felkészüléshez.
Előadó:Urbán Zsolta Magyar Reklámszövetség elnöke

14.30−16.00 A reklámpiaci szereplők interaktív fóruma
Hogyan tovább? Milyen ésszerű átrendeződések várhatóak?

A fórum meghívott résztvevői:
Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke
Hinora Ferenc, a Magyar Marketingszövetség elnöke
Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke
Varga Dániel, az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója  (Sales House)
Interaktív beszélgetés a regisztrált résztvevők bevonásával
A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre


Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

 

FIZESSEN ELŐ 2024-RE AZ ÖNADÓZÓ ÚJSÁGRA ÉS ONLINE CSOMAGJÁRA!

Önadózó - okos újság okos cégeknek és könyvelőknek!  Velünk 2024-ben is könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. Az Önadózó az egyik legnagyobb terjedelemmel jelentkező havi szaklap. Igen gazdag az archívumunk, az előfizetéssel ingyenesen hozzájuthat a megelőző évek lapszámaihoz. Az egyes lapszámok tartalma online elérhető, illetve mobiltelefonon is. Online csomagunk: Számviteli szabályzatok 2024 Cafetéria szabályzat 2024 Pénzmosás elleni szabályzat csomag GDPR Segédlet, Gyorskérdés szolgáltatás a honlapon,Segédletek + Mérlegképes és adótanácsadói kreditek Ingyenes e-könyvek és vásárlási kedvezmény az Önadózó Webáruhgázban ● Egyes Kulcs-Soft programok előfizetőknek ingyenesen ● Előfizetni itt lehet: https://www.onadozo.hu/elofizetes-az-ujsagra/ 


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra